تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی آنلاین قسمت چهارم

نوشته شده توسط:محسن کریمی | ۰ دیدگاه

اثر یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی اینترنتی پارت 4

رنگ آمیزی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی سایت شما خواهد شد . تصور کنید سایت شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی قرمز است ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار مهم خواهد بود .

قرار دادن بخش نظرات در وب سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند کنید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت ارزان

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا و اقامت در برخی کشورها و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس ارائه میشود.در زمینه دکوریشن نیز مطالبی در مورد کابینت MDF , طراحی دکوراسیون آشپزخانه, منتشر میشود.